Lifepoints – czyli GlobalTestMarket w w nowym wydaniu.

Na tą zmianę czekaliśmy dość długo. Już pod koniec grudnia panel GlobalTestMarket informował o planowanych modyfikacjach. O czym również wspominałam w jednym z postów (Zmiany, aktualizacje, nowości.).
Pierwsze pytanie jakie się nasuwa to oczywiście czy panel LifePoints, bo tak się teraz nazywa, jest lepszy?
Moim zdaniem sam wygląd strony wskazuje, że panel poszedł w odpowiednim kierunku. Graficznie serwis prezentuje się znacznie lepiej. Wygląd jest nowoczesny i pozytywnie nastraja do wypełniania ankiet:)
Badań jest znacznie więcej niż było wcześniej. Po zalogowaniu są one widoczne na samej górze strony, nie tak jak wcześniej na dole, w mało widocznym miejscu.
Dodatkowo przyznawane są 2 punkty za badania, do których się nie zakwalifikowaliśmy. Tutaj mam małe wątpliwości, ponieważ nie za każdą ankietę, do której się nie dostałam otrzymałam te punkty. Zobaczymy jak będzie dalej. Ogólnie takich punktów można zdobyć 10 dziennie (oczywiście jeśli są dostępne kwestionariusze).
Osoby, które były już uczestnikami GlobalTestMarket otrzymały drogą elektroniczną wiadomość o zmianach i z prośbą o zalogowanie się w LifePoints za pomocą danych – adresu e-mail, który używały wcześniej oraz o wybranie hasła. Takim to sposobem punkty dotychczas zebrane były już na koncie.
Natomiast jeśli ktoś jeszcze nie był zapisany do tego panelu to może to zrobić wchodząc w link podany wyżej w poście. Za samą rejestrację otrzymacie 10 lifepoints.
Osobiście jestem zadowolona i z nowego wyglądu strony i z ilości badań. W samym kwietniu wypełniłam tu 6 ankiet, zamówiłam nagrodę i już ją otrzymałam (dowód wypłaty w zakładce MOJE NAGRODY).W tym momencie na moim koncie jest już 1066 lifepoints. Myślę, że warto działać na tej stronie:)

12 komentarzy do “Lifepoints – czyli GlobalTestMarket w w nowym wydaniu.”

  1. Witam,
    Ja też odbieram zmianę bardzo pozytywnie. Jeśli chodzi o te punkty przyznawane za brak zakwalifikowania się do badań to mi też nie wszystkie są przypisywane. Pozdrawiam

  2. Witam, dziękuję za spostrzeżenia. Zastanawiam się czy to czasem nie zależy skąd jest ankieta, czy jest ona tworzona przez panel i wtedy 2 punkty są przyznawane czy są to ankiety z innych stron i wtedy punkty nie są dodawane? Pozdrawiam

  3. No ja niestety nie zauważyłem żadnego maila, który informował o nowym panelu LifePoints, może dostałem w spam i skasowałem, ale gdy się już w marcu zarejestrowałem, to ku mojemu zdziwieniu nie miałem punktów z globaltestmarket:-/ Napisałem na helpdesk co z moimi punktami, to po jakimś krótkim czasie zacząłem mieć problem i nie mogłem sie zalogować, więc napisałem ponownie na helpdesk i dostałem pewne zalecenia, które wykonałem ale nadal nie mogę się zalogować, nawet hasła nie mogę zresetować:-/ Piszę do nich co kilka dni ale na razie ani widu, ani słychu, taka tam obsługa na helpdesk:-) Przykre!

  4. Ten mail u mnie również był w folderze Spam, ale przyzwyczaiłam się, żeby takie wiadomości sprawdzać, przynajmniej tytuły i dlatego tez zauważyłam, że jest. Myslę, że z obsługą jest róznie, czasem reagują szybko a czasem nie, na to już niestety nie mamy wpływu. Rozumię jednak, że takie zachowanie ze strony panelu może wyprowadzić z równowagi.

  5. "ale gdy się już w marcu zarejestrowałem, to ku mojemu zdziwieniu "

    Napisałeś "zarejestrowałem", a przecież wystarczyło się zalogować danymi ze starego konta… Czy przypadkiem przez pomyłkę nie założyłeś nowego konta? Np. myląc adresy e-mail?

    Odnośnie do spamu, to adresy e-mail warto dodawać do "białej listy", do zaufanych, oczywiście te, na których nam zależy…

  6. Kurcze, od zmiany na lifepoints nie mogę wypełnić jakiejkolwiek ankiety (nawet takiej, która pojawia się minutę wcześniej). Problem jest od zmiany brandu, wcześniej działało. Pisałem na helpdesk, ażeby się upewnić, czy to Moja wina, czy kwestia informatyki, ale zero odzewu. Ktoś się spotkał z podobnym problemem? Bo zaproszenia dostaję hurtowo, ale po kliknięciu zawsze od razu "We're sorry".

  7. Osobiście nie mam takiego problemu w tym panelu. Może spróbuj na innej przeglądarce albo na innym urzadzeniu. Warto też wyczyścić ciasteczka i rejestr.

Dodaj komentarz